Fjortisdunk

Lilla hjärtat jag tänder så på dig! Jag vill så gärna ha sex med dig!

Fjortisdunk är rätt kass musik, fast de har rätt klämmiga texter som fastnar med en gång. Inte bara att texterna är vrickade utan det dunkande ljudet är det som får en pepp! Texterna handlar oftast om sex men det är de som gör det roliga i det hela. Det funkar alltid att dra igång en sådan låt på fyllan.

Exempel: (sjungs som boten anna)

Jag känner mig kåt.
Inte alltid med emellan åt.
Ta mig i skrevet och känn på något hårt,
för jag vill ta dig i din anal.
Jag vill berätta för dig att jag känner mig kåt.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha fan va du har den låten på hjärnan då ;P

2008-12-15 @ 00:21:50
Postat av: Konc

Som om inte boten anna var nog irriterande... :-P

2008-12-15 @ 22:26:52
URL: http://blogg.konc.se/
Postat av: yay

minnen xP

2009-01-08 @ 14:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0