Hata kundtjänst

För över en månad sen laddade jag på mitt kontant kort via nätet. Det drogs pengar från kortet men det kom aldrig in några pengar till min mobil. Irriterad som jag blir ringer jag upp Tre och pratar med de. "Vi ser att du har betalat och vi ska se till så att du får dina pengar till mobilen".

Det går ett dygn och inte har jag fått pengar, så jag ringer upp de igen. "Det har blivit något fel, du kommer få tillbaka dina pengar på kortet inom två-tre bankdagar" Okej?

Nu har det gått över en månad och jag är pank på mobilen. Jag är verkligen i behov av mina 150 kr som jag betalade för. Jag prövar återigen att ringa Tre och försöker få tillbaka de pengar som de är skyldiga mig. Den tröga lilla tomten på andra sidan luren säger åt mig att jag ska fortsätta vänta. Tydligen ska jag bara få vänta en vecka till trodde han. Jag envisades med att de kunde bara överföra pengar med en gång eftersom de ser att jag har betalat. Nej nej, det går ej. Irriterad som jag blir skäller jag nästan ut honom och säger; "Om jag hade vart skyldig er pengar då hade ni minnsan sett till så att ni fått era pengar fort som fan."

Jag blir totalt galen på detta. Vi får väl se om jag får mina kära pengar någon gång vilket jag inte tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0