Torr käft förstör sömnen

Jag kan bli smått irriterad när man ligger riktigt skönt i sängen och drömmer drömmar om att jag dricker Coca Cola eller att man aldrig kommer fram till drickan för det är något hinder i vägen. Och det är bara för att man är törstig. Man ger inte upp i första taget utan ligger kvar i sängen och nästan önskar att de lilla saliv man har i munnen ska svalka den torra käften. Till slut klampar man upp ur sängen, går till köket, öppnar kylskåpet, ser den underbara juice som stå framför en och häller upp juice i det största glaset man kan hitta. Vilken lättnad för min kära lilla mun, fast nu har det dykt upp ett till problem. Jag är klarvaken och kan inte somna om.





Kommentarer
Postat av: jejlaaan

haha, sådär gör jag varje natt. :p

2009-08-16 @ 21:21:00
URL: http://jeeejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0