Galen man vid busshållplatsen

Äntligen hade man lycktast bli pepp för att dra iväg att jobba. Jag stod vid busshållplatsen för att vänta på att bussen skulle komma och köra ner mig till stan. Jag hör plötslligt någon mumla som samtidigt trillar och jag försöker se vem det var, fast på någon sekund är det en full gubbe som rusar fram mot mig. Ivrigt försöker jag backa men lyckas bli intryckt mot busskuren. Den fulla mannen tar på mig. Jag gör motstånd och han följer efter mig och skriker att han tycker jag är vacker och vad han vill göra. Mobilen är framme och jag skulle precis börja ringa min vän som jag skulle träffa nere i stan, då kommer turen att jag ser bussen stanna framför mig och med panik i kroppen springer jag på och bussen. Busschauffören stänger dörren så gubben inte kunde komma in, och schauffören frågar mig hur det var med mig. Jag ger honom ett leende på läpparna och sätter mig ner i bussen och försöker ta det lugnt.

Äcklad som jag blev kände jag inte att jag var kababel för att jobba så jag bad snällt min chef om att få åka hem. Det fick jag så nu sitter jag här.

Kommentarer
Postat av: Icecube

Men förfan Jenny!

Ibland blir man arg... Och ibland blir man ARG! Va i he-? ÅÅÅH! Jag får ge dig pungsparkar-lektioner helt enkelt. Inga protester nu! Du ska kunna sparka pung som en mästare när jag är klar med dig!

2009-12-10 @ 04:23:41
Postat av: Poison

Skön snubbe, men vem är denna Icecube?



Jag vågade inte göra så mycket i det läget eftersom han var full och det var bara han och jag där. Det ända jag kunde göra var att vara trevligt men samtidigt otrevlig mot honom. Tack och lov kom bussen!

2009-12-10 @ 09:07:57
URL: http://poisonpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0