Visa hänsyn för de som inte röker

Idag innan jag skulle till skolan för att ta bussen satte jag mig inne i busskuren och tände en cigg. Det var ingen mer än jag, bänken och min cigg där. När man hade tagit några bloss kommer det en tant (äldre dam i finare språk) och ställde sig i busskuren. Jag gick ifrån bänken jag satt på och ställde mig utanför busskuren och rökte. Hon log mot mig och tackade mig för jag visade hänsyn till henne. Hon berättade att hon brukade säga till folk som rökte och att hon var glad över att hon slapp det  nu för att jag var duktig och flyttade på mig.
Efter att jag rökt upp min cigg kom bussen och hon tackade åter igen att jag visade hänsyn för folk som inte rökte.


Kommentarer
Postat av: Katta

Vad duktig du var. =) Så borde alla göra, visa hänsyn till andra när dem röker!



kram darling

2009-02-18 @ 09:24:53
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Christopher

Du är väl för söt! :D

2009-02-20 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0