Ser ni inte min status?


Jag sitter vid datorn och är inloggad på MSN samtidigt. Jag har statusen på upptagen eller inte vid datorn för att jag ej vill bli störd med det jag håller på med. Självklart är det folk som skriver ändå. Jag svarar de och säger att jag inte kan prata just då eller så skriver jag inget alls eftersom jag inte är vid datorn. Fast man har en speciell status igång fortsätter de att skriva och sedan frågar de mig varför jag inte svarar de. "Öööh, jag har annat för mig! Öppna dina ögon!"

Kommentarer
Postat av: Katta

Ne ibland undrar man! Värst är ju när man har statusen "inte vid datan" och man har skrivit INTE VID DATAN, SÅ SKRIV INTE! Ändå är den nån jävel som skriver till en! hehe...=P



Kram

2009-02-23 @ 17:17:08
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför vara inloggad om man inte vill prata med någon?

2009-02-27 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0