R.I.P Martina

R.I.P

Förra veckan följde jag Billy till hans jobb. Medans han höll på att jobba satt jag och åt hamburgare och spelade mobilspel. Jag blir avbruten med ett SMS från min mor. Där stod det att min katt skulle avlivas senare på kvällen. Hon hade spytt blod och hennes avföring var av blod med. Hon hade även gått och gömt sig. Ledsen som jag blev åkte jag hem för att kunna få umgås med den lilla tid som fanns kvar. Tiden sprang ifrån oss och det blev dags att åka till Blå Stjärnan. En mycket tråkig och hemsk stund för oss.

Fjorton fina år blev hon. En riktigt liten myskatt var hon. Det är tomt utan henne.

Kommentarer
Postat av: Malin

=(( RIP

2009-02-05 @ 18:23:27
Postat av: Katta

Usch vad tråkigt! =( Mån hon vila i frid!

2009-02-05 @ 19:39:52
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0