Ögonen ska stanna där de hör hemma

Fick den här bilden av min vän Max. Det var han som jag pratade ögon om.
En bild av
Mats Tusenfot

Ögon är verkligen läskiga när man ser själva ögat. När de sitter på en människa är det väl inget fel men när man ser helheten ryser jag. Jag och en vän kom in på att ögon fast jag minns inte helt hur. Tror det började om att vi pratade om party-trick, något om att han frågade mig om jag kunde få ut mina ögon, eller hur det nu var. Jag minn som sagt inte helt men det var nog så vi började prata om att ögon är rätt läskiga.

Ja, ögon får nog hålla sig i männsikan inte på någon annans plats. Usch och fy! Annars är de rätt fina. Iaf om de sitter på rätt person.

Kommentarer
Postat av: Katta

Usch! va äcklig bild! Hehe..ögon ska vara på människan som sagt inte utanför hehe..



Kram

2009-02-24 @ 23:16:07
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0