Del 1: Frågor och svar

VEM


Vem är i rummet med dig? - Ingen mer än jag. Gilltas musiken?

Vem fick du senast sms av? - Toni

Vem tänker du på nu?
- Ingen alls

Vem pratade du senast i telefon med?
- Thomas

Vems hus var du senast i?
- Hus? Det minns jag inte.

Vem sa du senast jag älskar dig till?
- Det kommer jag heller inte ihåg. Använder de tre orden väldigt sällan.

Vem sa senast till dig; jag älskar dig?
- En killkompis

Vem önskar du var med dig nu?
- Hemligt

Vem är din favoritsläkting?
- Fredrik. Sån go göteborgare.

Vem i din skola går dig mest på nerverna?
- Lärarna jag har i mina hat ämnen.

VAR


Var går du i skolan?
- Viskastrands gymnasiet.

Var är din telefon?
- Hemtelen ligger nog ute i hallen och min mobil är precis framför mig.

Var är din mamma?
- Hon är inne i sitt rum och kollar på Beck

Var sover du?
- När jag är hemma sover jag i min säng och jag brukar sova i någon annans säng med om jag inte är hemma.

Var handlar du mest?
- Cigg och kaffe.

Var fick du tag i tröjan du har på dig?
- Skolan. Trycker en del av mina kläder där.

Vart åkte du bil senast?
- Jag åkte till min vän.

VAD

Vad åt du senast?
- Ost från den Skrattande Kon

Vad drack du senast?
- Vatten

Vad har du för färg på dina byxor?
- Mörkblåa mjukisar

Vad är den närmaste saken som är blå?
Mina mjukisar. Haha!

Vad gillar du mest i skolan?
- Kamraterna och de flumiga lärarna

Vad har du på fötterna?
- Randiga strumpor

Vad är din favoritfärg?
- I stort sätt alla. Jag tycker om färger

Vilken film såg du senast?
- Det kommer jag inte ihåg. Minnet är ju på topp!

Vad hör du just nu?
- Datorns surr


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng?
- Klart man har det.

Tyckt att din kusin är het?
- Klart! Har en snygg släkt så!

Sovit naken?
- Så klart. Riktigt gött är det med. Men föredrar att sova med trosor.

Kört över hastighetsgränsen? - Jag har knappt övningskört. Haha!

Målat om ditt rum?
- Nopp, det har jag ej.

Dansat framför en spegel?
- Självklart! Länge leve dansen!

Fått hicka?
- Jo, och det kan vara lite pinsamt ibland

Stulit pengar från en kompis?
- Absolut inte

Hoppat i en bil med folk du just träffat?
- Japp, och jag har åkt med folk jag absolut inte känner med

Varit i slagsmål?
- Nej, det har jag ej.

Smugit ur ditt hus?
- Gilltas det om man går i sömnen? Då är man rätt tyst

Haft känslor för någon som inte känt detsamma?
- Jo, det har hänt.

Älskar eller saknar någon nu?
- Jag älskar mina vänner och min familj. Jag saknar att umgås med mina vänner just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0