Han kom tillbaka

För ca ett årsen lärde jag känna en vän. En vän vid namn Peter London. Vi kom bra överens och vi fixade så att jag fick komma hem till honom och bo hos honom över några dagar. Där fick jag träffa några utav hans vänner och hans tre rumskompisar Anton, Rikki och Martin. Alla var hur sköna som helst men jag fastnade lite extra för Martin. ( som en vän ) Han gav en positiv utstrålning och han hade en skön humor. Det blev ett par goda skratt där.
 
Efter jag åkt ifrån Peter och gänget har jag inte hört något ifrån någon utav hans rumskompisar.
För några dagarsen var det en rätt trisst natt. Jag hade inget bättre för mig än att logga in på Helgon. När jag hade vart inne ett tag ser jag att jag har fått ett mejl från någon snubbe som bad mig kolla in hans sida som innehöll skämt. Det verkade jobbigt så jag loggade bara ut. Dagen efter tänkte jag att man kanske skulle kolla in hans sida ändå och spana in galleriet. Det gjorde jag och då kände jag igen honom. Blev lite glad inombords och skrev tillbaka till honom och frågade om han kom ihåg mig. Med många om och men tror jag att han kom ihåg mig. ( nu gör han det ) Vi bytte MSN och chattade länge med varandra. Väldigt trevligt och han är väldigt trevlig.
Kul att någon kom tillbaks. Nu får vi hoppas på att han stannar längre denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0