Underbar 21 års dag!

Igår fyllde jag 21 år. Det var en helt totalt underbar dag. Min födelsedag började med att jag umgicks med familjen. God middag, mysig stämning och roligt. Efter att spenderat tid med familjen började det droppa in folk till mig för att fira mig. Det kom mer folk än förväntat och även personen som man inte alls trodde skulle komma. En positiv överraskning. Allt gick verkligen prima. Alla kom riktigt bra ihop och det var hela tiden underhållning. Tiden rullade iväg och det var dags att skicka ut folket för det började bli dags att dra till krogen. Folket ville inte gå men jag lyckades få iväg de sen.

Under tiden på krogen träffade jag mängder med folk och hade hur trevligt som helst. Tiden sprang iväg från mig och mina vänner, men vi njöt så länge det gick. När krogen hade stängt var man full och galen. Jag sjung allsång på stan och var hel vild. Men fy vad skoj jag hade.

Det började även dra sig mot hemgång men några vänner som skulle underhålla en under natten. Innan man kom in i lägenheten pratade jag i telen med Jocke. Samtalet började fint men gled mot lite små tjaffs, tur var så slutade samtalet riktigt bra. När det samtalet var slut kom man in till sina vänner och umgicks med de. Jag kom inte i säng innan klockan sex, men det var värt!

Tack för en underbar kväll och tack alla som har grattat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0