Förvandla mig



Jag tror att jag har vart en vampyr i mitt förra liv. Det märktes ganska tydligt under nyåret. Det blev att man tog tag i nacken och sög till. Offret skrek och alla andra sa "Wow". Efteråt smakade det blod. En smaskig känsla som man ville ha nytt på. Man ursäktade sig och sa att man inte var nöjd. Då rusade jag fram igen och tog tag i offrets nacke. Denna gången blev det värre men oj vad gött det smakade i munnen. Blod! Mums!
Jag har alltid vart sugen på att operera vampyrtänder på mig. Det är något som snyggt och är sexigt. Självklart är vampyrer något som är riktigt sexigt.
Synd att man inte hittat någon.


Kommentarer
Postat av: Katta

Haha..Jenny då! =P A vampyer ohhh hot! ;P hehe

2009-01-02 @ 22:49:43
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Edonnnaa

aaah du vampyr hmmm det förklara saken ;)....hahahaha

SKIT snyggt jenny ;) gör de hehehe :P

2009-01-02 @ 22:54:15
Postat av: Malin

haha ^^ jasså de bor en lite vampyr i dig :P

2009-01-04 @ 12:44:53
Postat av: Melene

fin bild.. och du skriver otroligt vackert... funderingar på att bli poet?

en modellande poet ? ;)

2009-01-30 @ 14:05:28
URL: http://meleneolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0