Jag flyr

Jag vill veta strukturen på ditt hjärta. Varför riva min trasiga själ? Är det en dröm eller min verklighet? Kärlek kommer utan garanti.

Nej, jag är inte ditt jävla andra handsval. Det är jag inte. Sätt ned min röst tills du förstår. Det finns ingenting med kommando. Tills du inser att vi kan röra vid himlen. Känner du, det är utom kontroll? Känner du, det finns ingenting alls?

Jag vill rusa. Du säger mig inget annat än lögner. Jag försöker rusa och vill bara leva mitt liv. Jag vill rusa så länge du är
vid min sida. Men jag kan inte hitta en plats att gömma mig på.

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg bild du gjort ;)

2009-01-18 @ 20:43:26
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0