Tre suger ut pengar från en



Tre, tre, tre hata tre! Jag tycker då inte alls om Tre. Först och främst är de fortfarande skylldig mig pengar sen oktober. Självklart har jag inte fått de pengarna än och de kommer jag antagligen aldrig få heller. Jag är inne i tre-butiken någon gång i december för att hämta ut min mobil som har vart på lagning 175 ggr. Kanske inte så många gånger men allt för många gånger. Då när jag är inne i butiken pratar säljaren med mig att det vore smartare om jag startade ett abonnemang. Han berättade för mig hur bra det var och det han sa lät ju riktigt lockande. Jag talade om för honom att jag ville att kortet skulle spärras efter att jag ring för 300 kr, och det skulle han fixa åt mig. Efter att han berättat allt som gällde osv skrev jag under. Spärrades mitt kort när jag hade ringt för 300 kr? Nej, självklart inte och mina räkningar blev enorma.

Denna månaden har jag inte andvänt min mobil speciellt mycket men på något vänter har jag fått en riktigt dyr räkning. Nu får det vara nog så jag har gått över till kontantkort igen och har nu bytt nr igen. Eftersom jag har bundit mig till tre i två år, vilket jag inte visste om är jag tvungen att ha deras kontantkort. När de två åren har gått då tänker jag har något annat fiffigt abonnemang.

Kommentarer
Postat av: Konc

Det finns en anledning till att jag gick raka vägen från Tre-butiken till Telias butik och köpte en ny telefon med nytt abonnemang.



Tre suger fet getballe.

2009-03-21 @ 09:28:52
URL: http://blogg.konc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0