Charlie the unicorn

Jag har inget direkt att blogga om fast det känns lite som jag tvungen. Har fått klagomål på att jag uppdaterar för dåligt. Det är för att jag har haft fullt upp och när jag funderar på att skriva är det helt tomt. Det känns rätt trisst om att skriva om vad man har gjort under dagarna. Det är kanske det ni vill läsa? Får väl göra en blandning av saker och ting.

Just nu sitter jag och lyssnar på Lady Gagas nya album Monster. Ett album jag diggar! Nu blir dags att gå över till grannen fär att lyssna på albumet där. Det blir väl att vi pratar skit och skrattar tills vi blir dubbelvikta!

Slänger upp ett rubbat klipp från YouTube!



Lätt klart roligt! Chaaarliiiiee!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej fin blogg :), jag har frågestund i min blogg så kolla gärna in min blogg och ställ en fråga, tack i för hand!

2009-12-02 @ 19:19:05
URL: http://maandiiee.blogg.se/
Postat av: Timo

Alltså vart kom detta dårskap från? Verkar förfölja mej dessutom :) Dyker upp lite vartstans jag surfar in =)

2009-12-10 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0