Siffran tre är bra men inte lika bra som sex

Tre namn jag kallas för:
1. Poison
2. Brittan
3. Lill-Stina

Tre internetalias jag haft:
1. Poison
2. Excitable
3. AngelFromGrace

Tre fysiska saker jag gillar hos mig själv:
1. Min hy
2. Mina läppar
3. Mina ögon

Tre fysiska saker jag inte gillar hos mig själv:
1. Mina naglar går alltid av när de blivit långa
2. Att jag är plattfotad
3. Mitt ena öra

Tre saker som skrämmer mig:
1. Kärlek
2. Döden
3. Framtiden

Tre saker jag gör varje dag:
1. Äter
2. Toalettbesök
3. Sover

Tre favoritlåtar: (just nu)
1. Lady Gaga - Bad Romance
2. Akon feat David Guetta - Sexy Bitch
3. Pitbull feat Jim Jonsin - Hotel Room Service

Tre saker jag vill ha i en relation:
1. Kuk
2. Läppar
3. Ögon

Tre lögner:
1. Jag är nunna
2. Jag har besökt planeten Mars
3. Jag äter mina vänner snor

Tre sanningar:
1. Jag är inte nunna
2. Jag har inte besökt planeten Mars
3. Jag äter inte mina vänners snor

Tre av mina favorithobbies:
1. Dansa
2. Musik
3. Sex

Tre saker jag gärna vill göra nu:
1. Åka tillbaka i tiden
2. Umgås med mitt sköna gäng
3. Äta glass

Tre platser jag vill resa till:
1. Australien
2. USA
3. Kina

Tre barnnamn jag gillar:
1. Bianca
2. Joel
3. Lukas

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Resa mycket
2. Springa naken genom Borås
3. Ligga med Andreas Carlsson (Idol Jury)

Tre hemliga önskningar:
1. Att jag kunde...
2. Att jag ville...
3. Att jag fick...

Kommentarer
Postat av: Matthew Bjorklund

Sex som hobby? I would like to call it Addicted to sex wich is the same as I am. Love sex! Finns inget vackrare än det!



Off topic!



I am single now and I can do the hell I want, So fuck yeah! :D

2009-11-28 @ 13:44:09
Postat av: J

Enda jag reagera på här var sex & kuk. niceee !

2009-11-28 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0