Det var han jag trodde det var!

Min dag började med att min mor väckte mig för att jag skulle till Arbetsförmedlingen för ett informationsmöte med Manpower. Seg som man var lyckades man komma dit och i tid.

När man sitter där ser jag en kille snett framför mig. Jag tycker jag känner igen den här killen men är lite osäker och fortsätter att lyssna på mötet som jag är på. Killen som jag ser framför mig är en god vän som jag umgicks mycket med förr som jag tyvärr har tappat kontakten med.

Mötet är slut och jag är fortfarande osäker om den här killen är den jag trodde det var men går smidigt framåt och försöker höra om jag kan känna igen hans röst. Osäker som jag är säger jag hans namn och han reagerar. Ett lugn kommer, det var han. Vi börjar små prata och går mot ett fik för att fortsätta. Det blir en massa trevligt tjöt och efter två koppar kaffe hänger jag med han hem för att se hur han bor och även för att få träffa hans fina familj. Tanken var att jag skulle åka hem efter ett tag men vi hade riktigt trevligt så jag stannade kvar tills det var dags för att jobba på mitt säljarjobb.

Även min dag på jobbet gick fint och imorgon får jag en fin trevlig dag att se fram emot, då jag ska få umgås med min efterlängtade vän igen.




Kommentarer
Postat av: Walentin

haha.. du är sämst på att svara o jag är bäst :D

Puss

2009-10-13 @ 22:58:18
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Katta

Skitsnygg blogg! =D



Sånt e skoj när man träffar på gamla kompisar. =)



Kram

2009-10-13 @ 22:59:23
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0