Akta så inte spyan kommer på dig

Gjort är gjort så är det bara, vilket är tråkigt. Det finns så många saker som man ångrar som man skulle vilja få ogjort. Tyvärr går det inte utan vi får fortsätta bita i det sura äpplet och låta livet gå vidare, det gör vi utan problem.

Ibland önskar jag att jag hade ett facit i min hand. Där jag kunde finna alla mina svar på mina frågor. Fast då hade väl det kallats för fusk? Ja, tankar är det som flyger fram och tillbaka i min skalle.

Ibland kan det komma dagar när man inte har något speciellt för sig. Nackdelen med det är att ens tankar kan sätta igång. Tankarna bara väller fram i skallen. Känslorna kan växla mellan glädje, kärlek, hat, sorg och alla andra känslor som finns inom en. Om det nu är negativa tankar som finns inom en är det lätt att irritation och ilska kan ta över. Det kan göra att nästa person man pratar med lyckas få spyan i ansiktet utan någon som helst anledning.

En sådan dag eller rättare sagt stund, har jag just nu.




Kommentarer
Postat av: Walentin

Gulligt sagt :) vad händer hos dig?

2009-10-08 @ 21:55:51
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0