Halvasiater är den finaste arten



Den här söta ungen är min kompis lillebror. (Killen som jag skrev om i inlägget innan)

Jag har kommit fram till att halvasiatiska ungar är nog den finaste arten. Mitt ex va asiat och om jag hade parat mig med honom hade det blivit en halvasiat. Fast det är klart nu i efterhand är jag glad över att det inte var honom jag parade mig med. Absolut, jag vill ha en halvasiatisk unge. Om det nu inte skulle bli så skulle självklart min unge vara den sötaste ändå.




Kommentarer
Postat av: Katta

Du kan ju alltid adoptera fast då får de ju bli helasiat...=P Men dom är ju för söta dom me! =D



Kram

2009-10-14 @ 22:29:32
URL: http://sessanspalats.blogg.se/
Postat av: Jay

Så klart bästa combo ever svensk med en asiat = skit söt unge :D

2009-10-15 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0