Mycket nytt men samtidigt gammalt

Det har varit en riktigt bra vecka trost att den började med att man blev sjuk efter en kryssning med jobbet. Alla blev sjuka. Jag kommer att blogga om kryssningen och även lägga upp bilder från resan imorgon hade jag tänkt om jag hinner.

Jag tänkte dra lite snabbt om vad som har vart har skett den här veckan.

Jag har fått kontakt med riktigt gamla goda vänner som man umgicks med när man var mindre. Det har även kommit in nya människor i mitt liv. Andra saker som har hänt är att jag har ändrat frisyr. Det har blivit färgning och klippning. Det blir väl att jag tar lite egobilder och lägger upp de imorn så ni kan se min nya frisyr.

Som sagt (eller som skrivet) så kommer jag att skriva mer om detta så fort jag hinner.

Kommentarer
Postat av: IDFJÄRT!

FÖR SJUTTON SÅ TREVLIGT :D

2009-10-29 @ 23:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0